Najpopularniejsze w kategorii
- tydzień
- miesiąc
- rok

Wierzchołki trójkąta
„Badania ściśle tajne” Rakowskiego to przedstawienie prowokujące do polemik; czytelne, ale niebanalne, klarowne, zachęcające widzów do samodzielnego składania etycznej układanki.
Trzeba umieć się śmiać
W komedii Wojciecha Malajkata przedstawiciele klasy średniej karmią się iluzją samoświadomości. Wyjawiona w finale prawda okazuje się jednak trudna do przyjęcia.
Pałac pośród bloków
W „Grand Musical Hotel” Michał Walczak pracuje na tożsamości zespołu Rampy, usiłuje też napisać początek nowego rozdziału w historii rozrywkowej sceny na Targówku.
Sen pełen przemocy
Szumski żongluje groteską, hiperbolą i goryczą. Męskocentryczność świata „Snu nocy letniej” poddana zostaje miażdżącej krytyce, która okazuje się niewiele znaczącym żartem.
Typowa polska kuchnia
Fiedor nie zamierza ani z Różewiczem polemizować, ani specjalnie go uwspółcześniać. Powtarza właściwie te same rozwiązania, których użył, wystawiając go piętnaście lat temu.
Komiks


Co zostanie?
Tytułowe resztki w spektaklu Eweliny Marciniak to okruchy wspomnień przetworzone przez czas i pamięć ocalałych.

Wokulski mój bliźni
W gnieźnieńskiej i szczecińskiej „Lalce” reżyserzy stawiają w centrum głównego bohatera i jego samotność. Dzisiaj Wokulski to człowiek, który ma problem z work/life balance.

Tańcochód z kukłą
Bartosz Szydłowski w „Śniegu” opowiada o świecie, który zmarzł, stopił się i zamienił w breję. Był jasny, ale pociemniał. Był optymistyczny, lecz się wykoleił.

Kto nigdy nie żył
Katarzyna Minkowska w „Cudzoziemce” dowartościowała koncepcję teatru mieszczańskiego oraz wydobyła najlepsze cechy zespołu Polskiego w Poznaniu.