Najpopularniejsze w kategorii
- tydzień
- miesiąc
- rok

Koń jaki jest…
W prezentowanym obok dramacie Przemysław Pilarski oddał głos całemu polskiemu alfabetowi, by z jego pomocą, goniąc – co bardzo wymowne – w piętkę, wyrazić dolę konia...
Songi, pieśni, arie
Zamiłowanie do piosenki, arii, wodewilu i kabaretu stało się znakiem rozpoznawczym teatru Jerzego Grzegorzewskiego.
Usta milczą, pieśń rozbrzmiewa
Teatr Jerzego Grzegorzewskiego miał swoją własną mitologię przedmiotów scenograficznych, motywów oraz tematów. Widzów ciągnęło do jej prześwietlania.
Jesteśmy mięsem
W spektaklach Jerzego Grzegorzewskiego oglądamy artystów zmagających się z przemijaniem własnego słabnącego ciała. Widzimy pod kloszem żywe mięso w akcie kreacji.
Komiks


Polski Molier
Wystawa „Polski Molier” daje syntetyczny obraz zmagań wielu pokoleń polskich twórców teatru z dziełami autora Świętoszka. Obraz, który jest atrakcyjny wizualnie i merytorycznie.

Książę Pomorza
W scenografiach Kołodzieja można dostrzec formę odreagowywania traumatycznych doświadczeń obozowych, powszedniej obecności śmierci, rozpaczy i beznadziei, z którymi mierzył się niewoli.

Konduktor patrzy na torowisko
Świat w dramatach Thomasa Köcka to uniwersum pełne współzależności i wzajemnie warunkujących się relacji. Tym ciekawszy jest wybór tekstów tego autora w koprodukcji uczelni...