Przejdź do treści

Teatr

  • Teksty
  • Recenzje
  • O nas
  • Kontakt
  • Nagrody „TEATRU”
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Archiwum

Tomasz Kozak

Marksista, filozof późnej nowoczesności, artysta wizualny. Autor książek: Wytępić te wszystkie bestie? (2010), Akteon. Pornografia późnej polskości (2012), Poroseidy. Fenomenologia kultury trawersującej (2017). W latach 2022–2024 publikował cykle eseistyczne na łamach „Krytyki Politycznej” i magazynu „Szum”.

Organizacji! Dyscypliny!
Tomasz Kozakkwiecień 2025

Organizacji! Dyscypliny!

Co polski teatr powinien zapamiętać z losów rewolucji 1905 roku?
© 2025 Instytut Książki

Recenzje

  • Magdalena Ujma o Rewizji procesu Jezusa
  • Zuzanna Berendt o Nagle, ostatniego lata
  • Magdalena Ożarowska o Kocham balet
  • Wanda Świątkowska o Proteście kieleckim. Do kogo należą Kielce?
  • Lidia Kępczyńska o Wchodzi Duch
  • Stanisław Godlewski o Kobiecie Pracującej
  • Henryk Mazurkiewicz o Złej dziewczynce
  • Karolina Bugajak o Inkubatorze
  • Adrianna Wolińska o Będzie trzeba, to pójdę na wojnę
  • Piotr Dobrowolski o Paprykarzu szczecińskim
  • Jan Karow o The Wall
  • Adam Jaźwiński o U mnie zawsze wszystko dobrze
  • Witold Mrozek o Scenach z życia małżeńskiego
  • Maryla Zielińska o Hamlecie
  • Witold Mrozek o Kosmicznym Domu
  • Jolanta Kowalska o Klątwie
  • Piotr Sobierski o Wicked
  • Magdalena Ożarowska o M. Faktorze. Narodzinach Piękna
  • Adrianna Wolińska o Kofman. Podwójnym wiązaniu
  • Witold Mrozek o Pigmalionie
Nasz serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności i plików cookies. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.