Przejdź do treści

Teatr

  • Teksty
  • Recenzje
  • O nas
  • Kontakt
  • Nagrody „TEATRU”
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Archiwum

Lidia Kępczyńska

Studentka Wiedzy o Teatrze Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Współpracuje z „Dwutygodnikiem”. Entuzjastka wczesnych animacji Pixara.

Jak zmierzyć się ze swoim ojcem i nie zwariować?
Lidia Kępczyńskaczerwiec 2025

Jak zmierzyć się ze swoim ojcem i nie zwariować?

Przez scenę przewija się korowód ojców. Schemat jest za każdym razem taki sam. Słyszymy dżingiel, jeden z aktorów schyla się i prostuje – już opętany przez ojca. Który pojawi się teraz?
© 2025 Instytut Książki

Recenzje

  • Magdalena Ożarowska o Kocham balet
  • Wanda Świątkowska o Proteście kieleckim. Do kogo należą Kielce?
  • Lidia Kępczyńska o Wchodzi Duch
  • Stanisław Godlewski o Kobiecie Pracującej
  • Henryk Mazurkiewicz o Złej dziewczynce
  • Karolina Bugajak o Inkubatorze
  • Adrianna Wolińska o Będzie trzeba, to pójdę na wojnę
  • Piotr Dobrowolski o Paprykarzu szczecińskim
  • Jan Karow o The Wall
  • Adam Jaźwiński o U mnie zawsze wszystko dobrze
  • Witold Mrozek o Scenach z życia małżeńskiego
  • Maryla Zielińska o Hamlecie
  • Witold Mrozek o Kosmicznym Domu
  • Jolanta Kowalska o Klątwie
  • Piotr Sobierski o Wicked
  • Magdalena Ożarowska o M. Faktorze. Narodzinach Piękna
  • Adrianna Wolińska o Kofman. Podwójnym wiązaniu
  • Witold Mrozek o Pigmalionie
  • Dominik Gac o Skórze po dziadku
  • Maryla Zielińska o Aniołach w Warszawie
Nasz serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności i plików cookies. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.